31 Mar 2011

Bir gün bir şiir okudum ve...

Lise yıllarında Yeni Türkü tarafından bestelenmiş halini dinledim önce bu şiirin.Her dizesinde içim titreyerek,budur diyerek dinledim.sonra da Can Yücel'i keşfettim bu sayede.

"Ve bir yeni ömür vardığın çimen yeşilliğince...."



BAŞKA TÜRLÜ BİRŞEY

başka türlü bir şey benim istediğim
ne ağaca benzer, ne de buluta
burası gibi değil gideceğim memleket
denizi ayrı deniz,
havası ayrı hava..

bir başka yolculuk dalından düşmek yere
yaşadığından uzun

bir tatlı yolculuk dalından inmek yere
ağacın yüksekliğince
dalın yüksekliğince rüzgarda
ve bir yeni ömür
vardığın çimen yeşilliğince

nerde gördüklerim
nerde o beklediğim
rengi başka
tadı başka..

2 yorum:

Nil dedi ki...

VAR MI ÖYLE BİR YER MELTEM? RENGİ BAŞKA, TADI BAŞKA, HAVASI BAŞKA. BELKİ DATÇADIR ;) NE DERSİN

dynamis dedi ki...

:)umarım görme şansın olur.benim için biraz öyle.ama ben bir yeri insanlardan bağımsız düşünemiyorum ve turizmin bulaştığı her yer gibi datçada da insanları yolunacak kaz olarak görmekten öteye gitmeyen insanlar çoğaldı maalesef :( yine de memleketim cennetim :)